Lisätty ostoskoriin

Toimituskäytäntö

Asiakastyytyväisyyden varmistaminen on aina ollut meille tärkeintä. Ensisijainen tavoitteemme on varmistaa, että asiakkaidemme lähetykset toimitetaan turvallisesti ja määrätyn aikavälin sisällä.

Tiimimme seuraa kaikkia paketteja tarkasti lähetyksestä aina niiden onnistuneeseen toimitukseen saakka. Toivomme rakentavamme luottamusta ja että jokainen toimitettu tilaus tuo hymyn asiakkaidemme huulille.

Toimitusprosessi ja -menettely

Tuotteet lähetetään myyjältä varastollemme. Sitten tuotteet tarkastetaan perusteellisesti varastollamme ennen kuin ne lähetetään asiakkaillemme. Toimitamme lähetykset oikea-aikaisesti käyttämällä kolmannen osapuolen kuriiripalveluja, jotka toimittavat tilaukset asiakkaille puolestamme.

Kuljetusvaihtoehdot:

Kun teet tilauksen, voit valita toimitusvaihtoehdon kassalla. Tuotekuvauksessa mainittu alustava päivämäärä vaikuttaa merkittävästi lähetyksen kuljetusaikaan.

Toimituskulut:

Toimituksen kokonaiskulut lasketaan kassalla. Toimituskulut vaihtelevat tuotteen painon ja koon sekä valitun toimitustavan mukaan. Toimituskulut muuttuvat jokaisen ostoskoriin lisätyn tuotteen myötä. Asiakkaat voivat säästää toimituskuluissa enemmän suurentamalla ostoskorinsa kokoa yksittäisten tuotteiden tilaamisen sijaan.

Tärkeää huomioitavaa toimitukseen liittyen:

Varmista, että olet perehtynyt seuraaviin indekseihin perusteellisesti:

  1. Pakkausrajoitukset:

    Kansainvälisen ilmailujärjestön normien ja standardien mukaan palavia nesteitä, painekaasuja, nestekaasuja, hapettimia ja palavia kiinteitä aineita sisältäville tuotteille on asetettu tilavuuteen perustuvia pakkausrajoituksia. Tilauksesi toimitetaan useissa pakkauksissa, jos se sisältää tällaisia tuotteita.

  2. Tulliin juuttuneet lähetykset:

    Asiakkaan Ubuy-verkkosivuston kautta tekemän ostoksen osalta kohdemaassa oleva vastaanottaja on kaikissa tapauksissa kirjattu maahantuoja, ja hänen on noudatettava kaikkia kyseisen kohdemaan lakeja ja määräyksiä Ubuy-verkkosivuston kautta ostettujen tuotteiden osalta.

    Kuriiriyritys hoitaa yleensä tullausmenettelyn. Jos lähetystä pidetään tulliselvitysprosesseissa kirjatulta maahantuojalta vaadittujen asianmukaisten papereiden, asiakirjojen, ilmoitusten, viranomaislupien tai sertifikaattien puuttumisen vuoksi:

    • Jos kirjattu maahantuoja ei toimita vaadittuja asiakirjoja ja papereita tulliviranomaisille ja tämän seurauksena tulli takavarikoi tuotteet, Ubuy ei myönnä hyvitystä. Siksi suosittelemme, että teet ennakkovalmistelut ja toimitat tarvittavat asiakirjat tulliviranomaisten pyynnöstä.
    • Jos lähetys palautetaan varastollemme asiakkaan puuttuvien paperien jne. vuoksi, hyvitys myönnetään vasta, kun palautuksen toimituskulut on vähennetty tuotteen ostohinnasta. Toimitus- ja tullimaksut eivät sisälly hyvitykseen.
  3. Toimittamattomat lähetykset/hylätty lähetys palautettu

    Kun tulliviranomaiset hyväksyvät lähetyksen, asianomainen kuriiriyritys ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja järjestää tilauksen toimituksen:

    Mikäli asiakas ei vastaa, kieltäytyy vastaanottamasta toimituksen tai kieltäytyy maksamasta kuljettajalle toimituksen yhteydessä sovellettavat tullimaksut ja verot. Lähetys palautetaan alkuperämaahan.

    Yllä mainituissa tapauksissa asiakas voi tehdä hyvityspyynnön. Jos lähetys on oikeutettu hyvitykseen Ubuyn palautuskäytännön mukaisesti, Ubuy hyvittää vain kyseessä olevan lähetyksen tuotteiden hinnan. Toimitus- ja tullikulut eivät sisälly hyvitykseen. Myös palautuslähetyksen hinta vähennetään lähetyksen kyseessä olevien tuotteiden kokonaishinnasta.

    Jos lähetystä ei palauteta tai tuotteita ei voida palauttaa, asiakas ei ole oikeutettu hyvitykseen.

  4. Kielletyt tuotteet ja tuontirajoitetut tuotteet kohdemaassa:

    Ubuy pyrkii noudattamaan lakeja ja varmistaa, että tuotteet täyttävät asianomaisten maiden säädökset ja turvallisuusvaatimukset. Kaikki Ubuy-verkkosivustolla listatut tuotteet eivät kuitenkaan välttämättä ole ostettavissa kohdemaassasi. Ubuy ei lupaa tai takaa minkään verkkosivustolla listatun tuotteen saatavuutta asiakkaan kohdemaassa.

    Kaikki Ubuy-verkkosivustolta ostetut tuotteet ovat aina toimivaltaisen lainkäyttöalueen kaikkien vienti-, kauppa- ja tariffimääräysten alaisia. Koska verkkosivustollamme/sovelluksessamme on miljoonia tuotteita, on vaikea suodattaa pois ne, joita ei voida toimittaa maakohtaisten tullimääräysten ja -menettelyjen vuoksi.

    Asiakas, joka ostaa tuotteen Ubuy-verkkosivuston kautta ja/tai tuotteen vastaanottaja kohdemaassa on/ovat yksin vastuussa sen varmistamisesta, että tuotteet voidaan tuoda laillisesti kohdemaahan, sillä Ubuy ja sen tytäryhtiöt eivät anna minkäänlaisia vakuutuksia, esityksiä tai lupauksia koskien Ubuy-verkkosivustolta ostettujen tuotteiden maahantuonnin laillisuutta. Jos tilattu tuote on rajoitettu tai kielletty eikä kohdemaan tulliselvitysviranomainen hyväksy sitä, asiakas ei ole oikeutettu hyvitykseen.

Viivästymisen syyt:

Ubuyn antama arvioitu toimitusaika kuvastaa tavallisinta toimitusaikaa. Joidenkin tilausten kohdalla kuljetusaika voi kuitenkin olla pidempi johtuen seuraavista syistä:

  • Bad weather Huono sää
  • Flight delays Lentojen myöhästymiset
  • National holidays or FestivalsKansalliset vapaapäivät tai juhlat
  • Customs clearance procedures Tulliselvitykset
  • Natural CalamitiesLuonnonkatastrofit
  • Massive Breakout of Disease Massiivinen taudin puhkeaminen
  • Other unforeseen circumstances Muut odottamattomat olosuhteet

Lähetyksen seuranta:

Kaikkia lähetyksiä voidaan seurata seurantasivullamme olevan tilausnumeron avulla. Tilauksen seuranta löytyy verkkosivustomme alalaidasta. Sovelluksen käyttäjät voivat tarkastella tilauksen seurantaa napsauttamalla valikkokuvaketta sovelluksen vasemmassa yläkulmassa. Käyttäjä voi napsauttaa "Tilaukseni"-painiketta ja seurata lähetystään helposti.

Ota rohkeasti yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi lisäapua.