Lisätty ostoskoriin

Palautus- ja hyvityskäytäntö

Saitko väärän, vaurioituneen, viallisen tuotteen tai tuotteen, joista puuttuu osia? Ei hätää, tuki- ja operatiivinen tiimimme on valmiina auttamaan sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme erinomaista palvelua.

Palautuskäytännöt ja -menettely

Asiakas voi palauttaa väärän, vaurioituneen tai viallisen tuotteen tai tuotteen, josta puuttuu osia / joka on epätäydellinen. Mikäli tuote on vaurioitunut, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta kyseessä olevalle kuriiriyritykselle ja Ubuylle 3 päivän kuluessa toimituksesta. Muissa olosuhteissa palautusikkuna on avoinna 7 päivää toimituksen jälkeen. Käytäntömme ei kata asiakkaiden huolenaiheita, joista ilmoitetaan yli 7 päivää toimituksen jälkeen. Pahoittelemme aiheutuvaa vaivaa.

Asiakkaan on täytettävä seuraavat ehdot palauttaessaan mitä tahansa tuotetta:

  1. Asiakkaan tulee ottaa meihin yhteyttä 7 päivän kuluessa toimituksesta.
  2. Tuotteen tulee olla käyttämättömässä ja myyntikelpoisessa kunnossa.
  3. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan, mukaan lukien tuotemerkin/valmistajan laatikko, ehjä MRP-merkki, käyttöopas ja takuukortti.
  4. Asiakkaan tulee palauttaa tuote kokonaisuudessaan kaikkine mukana tulevine lisävarusteineen tai ilmaislahjoineen.

Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä tukitiimiimme ilmoittaakseen vaurioituneesta, viallisesta tai väärästä tuotteesta.

Asiakkaan tulee toimittaa/ladata kaikki vaaditut kuvat ja videot sekä lyhyt yksityiskohtainen kuvaus tiimin avuksi tapausta tutkittaessa.

Palautuskelvottomat tuoteluokat ja seikat:

  1. Tietyt luokat, kuten alusvaatteet, alusasut, uima-asut, kauneudenhoitotuotteet, hajuvedet/deodorantit ja vaatelahjat, päivittäistavarat ja gourmet-tuotteet, korut, lemmikkieläintarvikkeet, kirjat, musiikki, elokuvat, akut jne., eivät ole kelvollisia palautettaviksi ja hyvitettäviksi.
  2. Tuotteet, joista puuttuu merkintöjä tai lisävarusteita.
  3. Digitaaliset tuotteet.
  4. Tuotteet, joita on peukaloitu tai joista puuttuu sarjanumero.
  5. Tuote, jota asiakas on käyttänyt tai jonka asiakas on asentanut.
  6. Mikä tahansa tuote, joka ei ole alkuperäisessä muodossaan tai pakkauksessaan.
  7. Kunnostetut tuotteet ja käytetyt tuotteet eivät ole kelvollisia palautettaviksi.
  8. Tuotteet, jotka eivät ole vaurioituneita, viallisia tai poikkea alun perin tilatuista.

Hyvityskäytännöt ja -menettely

Palautustapauksessa hyvitysprosessi alkaa vasta, kun tuote on vastaanotettu, tarkastettu ja tutkittu varastollamme ja todetaan, että se täyttää kelpoisuusvaatimukset. Hyvityksen hyväksyminen tai hylkääminen riippuu vastuussa olevan tiimin suorittamasta tutkimuksesta.

Kun aloitamme hyvityksen, kestää noin 7–10 arkipäivää, ennen kuin summa näkyy alkuperäisen maksutavan kautta. Tämä vaihtelee kuitenkin pankin selvitysstandardien mukaan. UCreditien tapauksessa summa näkyy Ubuy-tililläsi 24-48 työtunnin sisällä. Ota yhteyttä tukitiimiimme saadaksesi lisätietoja.

Tullien, tuontimaksujen, verojen ja arvonlisäveron palautuskäytäntö, jos kyseessä on väärä, vaurioitunut tai viallinen tuote tai tuote, josta puuttuu osia:

  1. Jos Ubuy veloitti asiakkaalta tullit, tuontimaksut, verot tai arvonlisäveron etukäteen, summa palautetaan maksuyhdyskäytävän kautta.
  2. Jos Ubuy ei veloittanut tulleja, tuontimaksuja, veroja tai arvonlisäveroa etukäteen, summa palautetaan vain UCrediteinä.

Huomioithan, että tullimaksuja, veroja ja arvonlisäveroa ei palauteta, paitsi jos on toimitettu väärä, vaurioitunut tai viallinen tuote tai tuote, josta puuttuu osa tai joka on epätäydellinen.

Aletuotteet:

Tuotteita, jotka ovat osa alennus-/kampanjatarjousta, ei voida palauttaa, elleivät ne ole virheellisiä.