Ainutlaatuinen ja satiirinen lähestymistapa muotiin
Julkkis hyväksyntä ja kulttuuriset viittaukset
Humoristinen ja viihdyttävä brändikokemus
Fiktiivinen keskus lapsille, joilla on komediallisia koulutuselementtejä.
Fiktiivinen tuoksu, joka on parodia julkkistuoksuista.
Fiktiivinen muotilinja, joka haastaa perinteiset kauneusstandardit.
Zoolander-tuotteita ei voi ostaa, sillä ne ovat osa elokuvassa kuvattua kuvitteellista brändiä.
Zoolander erottuu muista muotimerkeistä satiirisen ja komediallisen lähestymistapansa vuoksi teollisuuteen. Se parodioi muodin loisteliasta ja usein absurdia maailmaa.
Zoolander-tuotteita on vain elokuvan kuvitteellisessa maailmassa, eikä niitä ole ostettavissa.
Zoolanderilla ei ole fyysisiä myymälöitä, koska se on kuvitteellinen tuotemerkki.
Zoolander on fiktiivinen brändi, eikä siksi ole mahdollisuuksia tulla brändin malliksi.